اخبار کوتاه قسمت چهارم
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

رضایت مربی دورتمند ار تلاش بازیکنانش

یورگن کلوپ در پی پیروزی تیمش مقابل منچستر سیتی از رضایتو عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

 

به نقل از خبرگزاری اسکای اسپوتر، دو تیم فوتبال منچستر سیتی و بورسیا دورتمند شب گذشته در چهار چوب فینال دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ا بر صفر به سود دورتمند خاتمه یافت و امید های آبی پوشان را برای حضور در لیگ های اروپای ناامید کرد.

 

سرمربی آلمانی ها در این ارتباط گفت: انتظار نداشته مرحله گروهی را با 14 امتیاز به پایان برسانیم با توجه به تغیرات انجام شده این نتیجه برای ما بی نظیر بود به طور کلی از تلاش و عملکرد بازیکنانم بسیار خرسند و راضی هستم امروز هم پیروزی را در دقایق پایانی کسب کردیم و این خوشحال کننده بود.

 

                                                          

 

 

 

کويت: روساي فنر باغچه به دنبال خريد اسنايدر هستند

کويت بازيکن مطرح تيم فوتبال فنر باغچه گفت: با اسنايدر صحبت کرده ام و به او گفته ام که روساي باشگاه به دنبال خريد وي هستند.

به نقل از پايگاه خبري کالچو نيوز کويت مهاجم تيم فوتبال فنر باغچه گفت: با توجه به اينکه حواشي زيادي براي اسنايدر هافبک تيم فوتبال اينتر ايجاد شد تماسي تلفني با وي داشته و در اين خصوص صحبت کرده و به وي اعلام کردم که روساي باشگاه فنر باغچه به دنبال خريد وي هستند زيرا او را بازيکني پرتوان و با استحکام مي دانند به طور حتم اگر زمينه حضور او در تيم ما فراهم شود مي توان شاهد اتفاقي بسيار خوب و جالب توجه در تيم فنر باغچه بوده و نتايج خاصي هم با حضور وي کسب کرد.

 

 

 

                                 

 

گرت بیل: از رویارویی با فرهنگ های مختلف لذت نمی برم

گرت بیل ستاره تیم فوتبال تاتنهام گفت: دوست ندارم دیگر فوتبال های اروپایی مثل اسپانیا و ایتالیا را تجربه کنم زیرا از رویارویی با فرهنگ آنها لذت نمی برم.

به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز گرت بیل ستاره تیم فوتبال تاتنهام گفت: با وجود اینکه اخبار و شایعات فراوانی پیرامون من منتشر شده است و همه از حضورم درتیم های مختلف اروپایی صحبت کرده اند اما تاکید می کنم که تحت هیچ شرایطی به دنبال کسب تجربه در خارج از انگلستان نیستم زیرا از رویارویی با فرهنگ های مختلف لذت نمی برم بنابراین به کارم در لیگ برتر انگلستان ادامه خواهم داد.

 

 

 

ماتا: همه در تیم چلسی پشتیبان بنیتس هستیم

ماتا بازیکن تیم فوتبال چلسی گفت: ما همه در تیم چلسی از رافائل بنیتس حمایت کرده و اطمینان داریم که می توانیم به نتایج مورد نظر با برنامه های او دست یابیم.

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز خوان ماتا بازیکن تیم فوتبال چلسی گفت: با وجود اینکه فشار زیادی روی تیم بوده و ما نتوانسته ایم موفق به کسب نتایج مورد نظر شویم اما تأکید می کنم که همه اطمیان زیادی به رافائل بنیتس سرمربی تیم داشته و از او حمایت می کنیم زیرا او تمام توان خود را به کار گرفته تا به نتیجه مورد نظر در تیم دست یابد من مطمئن هستم که با توجه به تجربیاتی که وی دارد می تواند موفق به اجرای برنامه های مورد نظرش در این تیم شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ